1 Ekim 2012 Pazartesi

Ada Vapuru



Bir gün,
Bir sabah kalksam yataktan,
Rüzgarlara söylenen şarkıları
İçime çeke çeke yürüsem.
İskelenin bir ucundan öbür ucuna
Sürsem bisikletimi,
Bir yağmur bulutu kaplasa etrafı
Serin bir yağmur yağsa,
Renk renk tentelere sığınsam,
Arsız ada kedileri
Ayak uçlarımda dolanırken
Vapurun sesi çağırsa beni,
Son yudumu içtiğim bardağı
Mehmet amcanın eline tutuştursam
Muzipçe gülse bana,
Seni çılgın dese, arkamdan gülümsese bakkal amcalar gibi.
Alelacele çıkarsam jetonumu ve geçsem rüzgar gibi,
Koşup atlasam Kadıköy vapuruna…
İşte bir sabah,
Yağmurlu bir Haziran sabahı,
Günlerden cumartesi
Elinde hiçlik
Otururken vapurda,
Sakince gelecek yanına
Çapkın gülümsemesi cebinde
Merhaba diyecek
Üzerinden geçen  martılar sana.
Sen de hoş buldum diyeceksin.
Hoş buldum hayata,
Hayat bu acı ve tatlı;
Sen ve ben dolu.
Hoş buldum
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder